ימי פעילות

א’-ה’: 9:00-18:00
ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

פסילת רשיון נהיגה

בעתיד ייתכן שהמכוניות ינהגו את עצמן ואנחנו כלל לא נזדקק לרשיון נהיגה. עד אז, הוא כמובן חיוני לכל בעל או בעלת רכב, ולכן פסילת רשיון נהיגה היא עונש קשה. עו"ד חלי יוסף מסייעת לכל מי שרשיונו עלול להיפסל להגן עליו.

באילו מקרים מתבצעת פסילת רשיון נהיגה?

* צבירת מספר רב של נקודות תעבורה – צבירת 36 נקודות תעבורה מובילה באופן אוטומטי לפסילת הרשיון ל-3 חודשים. צבירת 72 נקודות תגרום לפסילת הרשיון ל-9 חודשים.

* עבירת תנועה חמורה – בעקבות עבירה המוגדרת כחמורה קצין משטרה שדרגתו פקח או יותר מוסמך לפסול את הרשיון ל-30 ימים. בין העבירות המוגרות כחמורות: נהיגה בשכרות, מהירות מופרזת, עקיפה מסוכנת וסיכון הולך רגל במעבר חצייה.

* גרימת תאונה – נהג שנחשד באחריות לתאונה עם נפגעים עלול לאבד את הרשיון ל-60 או 90 ימים, גם כן בעקבות החלטת קצין משטרה ועוד לפני ההעמדה לדין.

* המלצת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים – המכון הרפואי (המרב"ד) בוחן כשירות לנהיגה בכל מצב שבו יש חשש לפגיעה ביכולת זו (על רקע מחלה, הפרעה נפשית, שימוש בסמים ועוד). המלצה על פסילה עלולה להוביל לאובדן הרשיון לצמיתות.

* בעקבות פסק דין של בית משפט – אחד העונשים שבית דין לתעבורה מוסמך להטיל על נהגים שמבצעים עבירות תנועה הוא פסילת הרישיון. כך למשל על נהיגה תחת השפעת אלכוהול ישנו עונש מינימום של 3 חודשי פסילה.

למה חשוב לצמצם את הסיכון לפסילה?

מעבר לפגיעה המידית באיכות החיים, ולפעמים גם בפרנסה, פסילת רשיון נהיגה לפרק זמן ממושך יחסית מחייבת מעבר מחדש של תיאוריה וטסט. בהתאם זוהי בעיה שהפתרון הטוב ביותר עבורה הוא למנוע את היווצרותה, ולכן כדאי לפנות לעו"ד תעבורה. לפעמים גם "רק" צמצום משך הפסילה מהווה חבל הצלה, ובכל מקרה עו"ד חלי יוסף מגבשת אסטרטגיה מיטבית להגנה על הרשיון. השירות כולל ייעוץ, הגשת ערעורים, גיבוש הסדרי טיעון מקלים מול התביעה וייצוג בבית דין לתעבורה, וניתן בזמינות גבוהה ובשקיפות מלאה. עו"ד יוסף ידועה במאבק הנחוש שלה עבור כל מי שפונה אליה לעזרה, ובהתאם התוצאות הטובות מאוד גם בתיקים שנראו בהתחלה חסרי סיכוי.

דילוג לתוכן