ימי פעילות

א’-ה’: 9:00-18:00
ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

עורך דין תעבורה תל אביב

כל נהג וכל נהגת עלולים למצוא עצמם מסובכים עם רשויות אכיפת החוק. המשפט הנ"ל תקף גם לאנשים שמקפידים על החוק ושמתנהלים באופן כללי בזהירות רבה, ולכן יש מקרים רבים שבהם נדרשים השירותים המשפטיים של עורך דין תעבורה תל אביב (או כמובן עורכת דין מומחית בתחום). בהקשר זה חשוב לדעת שגם המשטרה וגם בתי המשפט נוקטים לעיתים ביד קשה מאוד מול עברייני תנועה, גם כשמדובר על עבירה ראשונה, ולכן במקום להסתכן כדאי לפנות אל עו"ד חלי יוסף ולהיעזר בניסיון ובידע שלה.

עורך דין תעבורה תל אביב

השירותים שמעניק עורך דין תעבורה תל אביב

* ייעוץ לפני שימוע במשטרה – במקרים של חשד לביצוע עבירות תנועה חמורות, או חשד לגרימת תאונת דרכים, ייתכן זימון לשימוע במשטרה. לקצין משטרה ישנה הסמכות לפסול את רישיון הנהיגה, בלי קשר למשפט, לפרק זמן של 30 ימים, 60 ימים או 90 ימים. ייעוץ של עו"ד לענייני תעבורה מפחית את הסיכוי לפסילה ובעיקר מונע טעויות בחקירה שעלולות לגבות מחיר יקר במשפט עצמו.

* ייעוץ לפני התייצבות במכון הרפואי – גם זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים עלול להסתיים בשלילת הרישיון, ולצמיתות. בהתאם ייעוץ מקצועי לפני ההגעה למכון והכוונה מדויקת בהתאם לנסיבות הזימון הם שירות בעל ערך רב במיוחד.

* ייצוג בבית דין לתעבורה – למרות שמדובר "רק" על עבירת תנועה, העונש עלול להיות חמור מאוד. כך למשל על נהיגה במהירות מופרזת העונש עלול להיות פסילה ממושכת של הרישיון, ועל עבירת נהיגה בשכרות פסילה של שנתיים לפחות ואפילו מאסר בפועל של עד שנתיים. בהתאם ייצוג מקצועי של עו"ד עם ניסיון הוא משאב הכרחי על-מנת לא לשלם מחיר יקר שלא לצורך.

מקצועיות ללא פשרות ויושרה מוחלטת

השירות שניתן ע"י עורך דין תעבורה תל אביב עשוי להיות ההבדל בין עונש קל ואפילו זיכוי לבין עונש חמור מאוד. בהתאם עו"ד חלי יוסף מתייחסת לכל מקרה במלוא הרצינות ומביאה לידי ביטוי גם יושרה מלאה וגם בקיאות מקצועית. עו"ד יוסף מקפידה להציג בפני לקוחותיה תמונת מצב מפורטת, ללא עיגולי פינות, כך שיהיה ברור מהן האפשרויות המשפטיות ומהם סיכויי ההצלחה של כל דרך פעולה.

דילוג לתוכן