ימי פעילות

א’-ה’: 9:00-18:00
ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

עורך דין סמים

סמים הם תחום מתעתע. היחס של חלקים נרחבים בחברה לאותם חומרים שמוגדרים כ"סמים", לפחות לחלקם, השתנה באופן משמעותי במאה ה-21. פקודת הסמים המסוכנים לעומת זאת נותרה כשהייתה והמשטרה אולי לפעמים מעלימה עין אבל באותה מידה עלולה להתנהל בנוקשות רבה. גם בתי המשפט לא מחויבים ליחס סלחני ולכן בכל מקרה של הסתבכות עם החוק כדאי לפנות מיד אל עורך דין סמים. עורך דין פלילי סמים חלי יוסף טיפלה בתיקי סמים רבים וצברה ניסיון יקר ערך שמתורגם לבקיאות אמיתית ולמקסימום תועלת עבור כל לקוח ולקוחה.

עורך דין סמים

מה חשוב לדעת לפני שפונים אל עורך דין סמים?

* ענישה קשה – הרשויות כאמור מחמירות עם מי שמורשעים בעבירות על פקודת הסמים המסוכנים. עבור אחזקת סם שלא לצריכה עצמית העונש המרבי הוא 20 שנות מאסר!

* שימוש בסמים עם קטינים – פקודת הסמים כוללת גם עבירה המוגדרת "הדחת קטין לסמים מסוכנים". בעבירה זו עלול להיות מורשע כל מי שנותן סם (מכל סוג) לקטין, וגם מי שאחראי על קטין (למשל הורה) ומאפשר לו להשיג סמים מסוכנים. העונש המרבי על עבירה זו הוא 25 שנות מאסר!

* תיווך – גם אדם שמתווך בכל פעולה הקשורה לסמים, כולל אם עשה זאת מבלי לקבל תמורה, עובר למעשה על החוק ועלול להיענש בחומרה.

* כמות מרבית – הרף שמבחין בין "אחזקה לצריכה עצמית" לבין "אחזקה שלא לצריכה עצמית" נמוך למדי. במקרה של קנאביס התקרה של צריכה עצמית היא 15 גרם, ובמקרה של הרואין או קוקאין 0.3 גרם.

ייצוג משפטי מחויב

עורך דין סמים נדרש באופן טבעי לבקיאות לגבי לשון החוק והיכרות מעמיקה עם מערכות האכיפה השונות, אבל יש עוד איכות חשובה אפילו יותר: מחויבות מלאה למי שנקלע לצרה. עו"ד חלי יוסף פועלת מתוך אמונה והבנה שכל אדם זכאי לייצוג משפטי איכותי ובהתאם מתנהלת בכל תיק בנחישות מרבית ומביאה לידי ביטוי את הידע, הניסיון והיכולות האישיות. בנוסף אמונה עו"ד יוסף על גיבוש אסטרטגיה מיטבית לכל מקרה, כדי להגיע לתוצאות הרצויות ללא סיכונים מיותרים.

דילוג לתוכן