ימי פעילות

א’-ה’: 9:00-18:00
ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

עורך דין לתעבורה

עורך דין לענייני תעבורה

עורך דין לתעבורה צריך ידע רב בתחום בכדי לתת את המענה הטוב ביותר בתיקי התעבורה השונים. מרחב פעילות: המשרד נותן שירות בכל הארץ. המשרד מספק מענה מקצועי בכל שעות היום.

עו"ד חלי יוסף, עורכת דין מיומנת העוסקת שנים בתיקי תעבורה ותיקים  פלילים, בעלת  ידע וניסיון בהבנת התיקים סבוכים וקשים לפענוח , פירוק התיק לגורמים הערכת טיב הראיות וסיכוי הרשעה מעיני התביעה ועל פי אמות מידה בית המשפט חשיבה מחוץ לקופסה.

ניהול תיק הוכחות בתיקים ו/או  הגעה להסדרי טיעון הולמים.  

ניסיון זה מעניק ללקוח רשת הגנה מקיפה וייחודית, וטיפול מקצועי ואמין. 

מרחב פעילות: המשרד נותן שירות בכל הארץ.

המשרד מספק מענה מקצועי בכל שעות היום.

עורך דין לתעבורה

צרו איתנו קשר כתובתינו: הרצל 34, קרית עקרוןשעות פעילות : א-ה 9:00-18:00טלפון :  050-3551195פקס: 077-2007674מען למכתבים: הרצל 34 קריית עקרון אימייל: [email protected]
עורכת דין חלי יוסף, עורכת דין לענייני תעבורה מיומנת העוסקת שנים בתיקי תעבורה. בעלת ידע וניסיון בהבנת התיקים הסבוכים והקשים לפענוח, פירוק התיק לגורמים הערכת טיב הראיות וסיכוי הרשעה מעיני התביעה ועל פי אמות מידה בית המשפט חשיבה מחוץ לקופסה. אם חיפשתם עורך דין תעבורה, חלי יוסף היא עורכת הדין בשבילכם. ניהול תיק הוכחות בתיקים ו/או הגעה להסדרי טיעון הולמים. ניסיון זה מעניק ללקוח רשת הגנה מקיפה וייחודית, וטיפול מקצועי ואמין.

עו״ד תעבורה יעוץ

צרו איתנו קשר כתובתינו: הרצל 34, קרית עקרון
שעות פעילות : א-ה 9:00-18:00טלפון :  050-3551195 פקס: 077-2007674 מען למכתבים: הרצל 34 קריית עקרון אימייל: [email protected]

נהיגה במהירות מופרזת

נתפסת בנהיגה במהירות מופרזת, עבירה זו מקימה קנסות כבדים ועלולה להוביל לשלילת רישיון. פנה לעו"ד חלי יוסף ליעוץ ניסיון מוכח, אחוזי הצלחה גבוהים.

הגדרת העבירה:

מהי מהירות העולה על המותר נחשבת לעבירת התעבורה הנפוצה והנאכפת ביותר בישראל. עבירת מהירות הינה עבירה מכוח תקנה 54 לתקנות התעבורה. למשטרת ישראל אוכפת עבירה זו במס' אמצעים: מכשירים למדידת מהירות: מצלמות נייחות מצלמת כביש  (א3)  כרגע נשלחים דוחות כרגיל בנוסף הדוחות הקבועים ממל"ז, ודבורה.
התמחות במהירות מופרזת נהגים חדשים, ערעור על דוחות מהירות, הפחתת הקנס והנקודות

מחפשים עו״ד תעבורה יעוץ?

צרו איתנו קשר
כתובתינו: הרצל 34, קרית עקרון
שעות פעילות : א-ה 9:00-18:00
טלפון :  050-3551195
פקס: 077-2007674
מען למכתבים: הרצל 34 קריית עקרון
אימייל: [email protected]

נהיגה במהירות מופרזת

נתפסת בנהיגה במהירות מופרזת, עבירה זו מקימה קנסות כבדים ועלולה להוביל לשלילת רישיון. פנה לעו"ד חלי יוסף ליעוץ ניסיון מוכח, אחוזי הצלחה גבוהים.

הגדרת העבירה:

מהי מהירות העולה על המותר נחשבת לעבירת התעבורה הנפוצה והנאכפת ביותר בישראל. עבירת מהירות הינה עבירה מכוח תקנה 54 לתקנות התעבורה. למשטרת ישראל אוכפת עבירה זו במס' אמצעים: מכשירים למדידת מהירות: מצלמות נייחות מצלמת כביש  (א3)  כרגע נשלחים דוחות כרגיל בנוסף הדוחות הקבועים ממל"ז, ודבורה.
התמחות במהירות מופרזת נהגים חדשים, ערעור על דוחות מהירות, הפחתת הקנס והנקודות

מחפשים עוד תעבורה תותח?

צרו איתנו קשר
כתובתינו: הרצל 34, קרית עקרון
שעות פעילות : א-ה 9:00-18:00
טלפון :  050-3551195
פקס: 077-2007674
מען למכתבים: הרצל 34 קריית עקרון
אימייל: [email protected]

עורך דין תעבורה מומלץ

בזמן נהיגה עלולות להתבצע עבירות תעבורה, כולל ע"י אזרחים שומרי חוק. יש גם מקרים שבהם נהגות ונהגים מואשמים על לא עוול בכפם בעבירת תנועה. בהתאם יש לא מעט מצבים שבהם נדרש השירות של עורך דין תעבורה, או כמובן עורכת דין מומחית לדיני תעבורה. עו"ד חלי יוסף עוסקת בתחום זה כבר שנים רבות ומושיטה עזרה לכל מי שזקוק או זקוקה לכך.

באילו מקרים רצוי לפנות אל עורך דין תעבורה?

* נהיגה במהירות מופרזת – למשטרה קל יחסית לאכוף את עבירת המהירות המופרזת ולכן נהגים רבים מועמדים לדין בגין עבירה זו. למעשה עוד לפני המשפט ייתכן עונש בדמות פסילה מנהלית של רישיון הנהיגה ע"י קצין משטרה לפרק זמן של 30 ימים. עורכי דין לענייני תעבורה אמונים על איתור כשלים בהתנהלות השוטרים כך שהראיות לא יהיו קבילות.

* נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סם – עבירה שהמשטרה וגם בתי הדין לתעבורה מתייחסים אליה בחומרה רבה. למעשה ישנה עבירה שמוגדרת כחמורה אפילו יותר והיא נהיגה בשכרות. על נהיגה תחת השפעת אלכוהול עונש המינימום הוא פסילה ל-3 חודשים ואילו על נהיגה בשכרות – פסילה לשנתיים.

* נהיגה ללא רישיון מתאים – נהיגה ללא רישיון עלולה גם היא להוביל לענישה קשה, לרבות מאסר בפועל, ובפרט אם מדובר על נהיגה בזמן פסילה. רק עם המומחיות של עו"ד תעבורה מנוסה ניתן למנוע את רוע הגזירה.

* זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים – המכון הרפואי מוסמך להמליץ לרשות הרישוי על פסילת רישיון של נהג שנמצא לא כשיר לנהוג, מכל סיבה שהיא. ייעוץ של עו"ד תעבורה לפני ההגעה למכון מפחית את הסיכון לאובדן הרישיון יקר הערך.

המלצה נוספת היא לפנות אל עורך דין תעבורה מוקדם ככל האפשר. כל אינטראקציה עם רשויות החוק, כולל שיחה לכאורה אגבית ובוודאי שזימון לשימוע במשטרה, עלולה לגרום נזק של ממש לנהג שמן הסתם אינו בקיא בדיני התעבורה. עו"ד חלי יוסף מסייעת לנהגים ולנהגות להתמודד עם המשטרה, הפרקליטות ובתי הדין לתעבורה על בסיס ניסיון רב, ולא פחות חשוב, מחויבות מלאה לסייע למי שנקלעו לצרה.

עורך דין לענייני תעבורה

עורך דין לענייני תעבורה, וכמובן גם עורכת דין בתחום, מספקים שירות בעל חשיבות עצומה לנהגים שנחשדים בביצוע עבירות תנועה. מצב נוסף שבו נדרש השירות של עו"ד לענייני תעבורה הוא כשמקבלים זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים ורישיון הנהיגה נמצא בסכנת פסילה. עו"ד חלי יוסף היא עורכת דין ותיקה ומיומנת שכבר טיפלה בהצלחה במגוון רחב מאוד של תיקי תעבורה מכל הסוגים.

האיכויות החיוניות עבור עורך דין לענייני תעבורה

* אמינות – עורכי דין בתחום התעבורה יכולים להועיל מאוד לכל נהג או נהגת שהסתבכו עם רשויות האכיפה, אבל באופן טבעי יש גם מגבלות בהתאם לנסיבות של כל מקרה. בהתאם האיכות החשובה ביותר היא אמינות, והימנעות מהבטחות שווא.

* בקיאות – היכרות מעמיקה גם עם דיני התעבורה, גם עם אופן התנהלות המשטרה וגם עם בתי הדין לתעבורה הכרחית על-מנת לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר לטובת הלקוח.

* ניסיון – מעבר לבקיאות, יש חשיבות גם להיקף הניסיון של כל עורך דין ועורכת דין בתחום. הסיבה לכך היא שרק ניסיון מעשי מבטיח זיהוי מוקשים אפשריים מראש ותגובה מתאימה עוד לפני הדריכה עליהם.

* מאבק ללא פשרות – מחויבות מלאה למען כל לקוח או לקוחה היא עוד איכות הכרחית כשבצד השני ניצבים גופים גדולים ובעלי כוח רב כמו משטרת ישראל, הפרקליטות וכו'.

זמינות מרבית וליווי צמוד לאורך כל הדרך

איכות חשובה נוספת עבור עורך דין לענייני תעבורה היא זמינות מרבית. ישנם מצבים שבהם השירות נדרש תוך זמן קצר: למשל אחרי תאונה, כשההמלצה היא להתייעץ עם עו"ד תעבורה עוד לפני שמדברים עם המשטרה, לרבות בוחן תאונות דרכים בשטח. גם למי שחשודים בביצוע עבירת תנועה שמוגדרת כחמורה, כמו למשל עקיפה מסוכנת או נהיגה במהירות מופרזת מאוד, כדאי לפנות לאיש או אשת מקצוע מוקדם ככל האפשר ועוד לפני ההתייצבות לשימוע במשטרה. עם עו"ד חלי יוסף תוכלו לסמן V על כל האיכויות החיוניות ולדעת בוודאות שהיא ניצבת לצדכם ופועלת למענכם לאורך כל הדרך, עד להשגת התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

עורך דין דיני תעבורה

עורך דין דיני תעבורה, כלומר עורך דין שאחד מתחומי המומחיות שלו הוא תעבורה, עשוי לסייע לכל נהג או נהגת במגוון רחב מאוד של מצבים. בהקשר זה חשוב לזכור שגם "רק" עבירת תנועה עלולה להוביל לעונש חמור, כך שכדאי להקדיש תשומת לב גם לבחירה נכונה של איש או אשת המקצוע שנעזרים בהם. עו"ד חלי יוסף היא מומחית לדיני תעבורה עם שורה ארוכה של לקוחות מרוצים והצלחות מקצועיות.

איך עורך דין דיני תעבורה יכול לעזור גם לכם?

* ייעוץ מקצועי מועיל בצומת חשוב – למשל לפני זימון לשימוע במשטרה שעלול להסתיים בפסילת הרישיון ל-30 עד 90 ימים, או לפני התייצבות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד) שגם הוא מוסמך לשלול את רישיון הנהיגה (לצמיתות).

* הגשת ערעורים מנומקים ומדויקים – על החלטת קצין משטרה לפסול את רישיון הנהיגה, על המלצת המרב"ד לשלול את הרישיון וגם על פסק דין שכבר ניתן בעניינכם.

* מו"מ מול התביעה לגיבוש הסדר טיעון נוח – כשהמשטרה ממליצה על הגשת כתב אישום בגין עבירת תנועה חמורה, עצם קיומו של משפט עלול לגרום נזק לנהג או לנהגת. בנוסף ישנו כמובן סיכון לענישה קשה בבית הדין לתעבורה, ולכן יש מצבים שבהם האסטרטגיה הנכונה היא גיבוש הסדר טיעון, כמובן מקל.

* ייצוג בבית דין לתעבורה – כשתיק תעבורה מגיע לבית דין, ההבדל בין ייצוג מקצועי של עו"ד תעבורה לבין מצב שבו אדם מנסה להגן על עצמו עשוי להיות דרמטי. חשוב לזכור שהעונשים על עבירה על דיני התעבורה יכולים לכלול פסילה ממושכת וגם מאסר בפועל, ולכן לא כדאי להסתכן.

הצלחות גם במקרים מורכבים במיוחד

כשמחפשים עורך דין דיני תעבורה כדאי כמובן למצוא איש או אשת מקצוע עם ניסיון רלוונטי נרחב. עו"ד חלי יוסף כבר רשמה שורה ארוכה של הצלחות, כולל במקרים מורכבים במיוחד. לדוגמה, נהיגה בזמן פסילה וללא ביטוח כשהאסטרטגיה שנבחרה הייתה הדגשת הנסיבות האישיות ואופיו הנורמטיבי של הנהג. השירותים המשפטיים של עו"ד יוסף ניתנים בזמינות גבוהה ומתוך מודעות לאחריות הרבה הרובצת על כתפיה.

דילוג לתוכן